Organizacja przyjmowania oraz rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych oraz wykonywanie obowiązku sprawozdawczego przez Naczelną Dyrekcję Archiwów Państwowych i archiwa państwowe.
Dz.Urz.NDAP.2020.23
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE Nr 23
NACZELNEGO DYREKTORA ARCHIWÓW PAŃSTWOWYCH
z dnia 15 października 2020 r.
w sprawie organizacji przyjmowania oraz rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych oraz wykonywania obowiązku sprawozdawczego przez Naczelną Dyrekcję Archiwów Państwowych i archiwa państwowe
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
PROTOKÓŁ
przyjęcia skargi*/wniosku*
PROTOKÓŁ
przyjęcia skargi*/wniosku*
Pan/Pani .......................................................................................................................................
zam.*
.......................................................................................................................................................
reprezentujący/a jednostkę organizacyjną pod nazwą* ...............................................................
.......................................................................................................................................................
i przedstawił/a ustnie następującą skargę*/wniosek*:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Skarżącego*/wnioskodawcę* poinformowano o trybie załatwiania skarg i wniosków.
Do skargi*/wniosku* dołączono* ................................................................................................
...................................................................................................................................
(podpis skarżącego/wnioskodawcy)(podpis osoby przyjmującej skargę/wniosek)
* niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 2
SPRAWOZDANIE Z PRZYJMOWANIA ORAZ ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW w .................. R. PRZEZ ........................................................................
SPRAWOZDANIE Z PRZYJMOWANIA ORAZ ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW w .................. R. PRZEZ ........................................................................
Wyszczególnienie | Załatwiona zgodnie z właściwością | Przekazana do załatwienia w trybie art. 232 KPA | Przekazana do innego organu w trybie art. 231 lub 243 KPA | |
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych | Skargi | |||
Wnioski | ||||
Archiwa państwowe | Skargi | |||
Wnioski |
Lp. | Problematyka1) | Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych | Archiwa państwowe | ||
Skargi | Wnioski | Skargi | Wnioski | ||
1 | Zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań | ||||
2 | Bezczynność w załatwianiu sprawy | ||||
3 | Korupcja pracowników | ||||
4 | Sprawy pracownicze, w tym mobbing | ||||
5 | Skarga na pracowników | ||||
6 | Niewłaściwe działanie organów nadzorowanych przez | ||||
Inne (sprawy, które nie mieszczą się w problematyce wymienionej w poz. 1-6) |
Rozstrzygnięcie skargi | w tym załatwione po terminie | |||
Zasadna | Bezzasadna | Częściowo Zasadna | ||
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych | ||||
Archiwa państwowe |
________
1) Należy, w miarę możliwości, dostosować kategorie problemów do specyfiki funkcjonowania jednostki organizacyjnej, przy zachowaniu wpisanych już 6 kategorii problemów.
Data: ...
Funkcja: ...
Imię i nazwisko: ...
(podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym)