Organizacja w Komendzie Głównej Straży Granicznej postępowań o udzielanie zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, których wartość jest mniejsza niż progi unijne.
Dz.Urz.KGSG.2021.10
Akt obowiązującyDECYZJA Nr 28
KOMENDANTA GŁÓWNEGO STRAŻY GRANICZNEJ
z dnia 12 marca 2021 r.
w sprawie organizacji w Komendzie Głównej Straży Granicznej postępowań o udzielanie zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, których wartość jest mniejsza niż progi unijne
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
......................................................
(komórka organizacyjna Komendy
Głównej Straży Granicznej)
AKCEPTUJĘ
......................................
WNIOSEK nr.... o udzielenie zamówienia
dotyczącego: ....................................................................................................................
(wpisać nazwę przedmiotu zamówienia)
Pozycja zamówienia w planie/projekcie planu* rzeczowo - finansowego Komendy Głównej Straży Granicznej:
...........................................................................................................................................
Termin realizacji zamówienia: ..........................................................................................
Inne warunki dotyczące zamówienia: ...............................................................................
..........................................................................................................................................
Źródło finansowania zamówienia: ....................................................................................
(źródło finansowania oraz, jeżeli jest stosowana, grupa i pozycja klasyfikacji budżetowej)
Rozpoznanie rynku potencjalnych wykonawców:**
Lp. | Nazwa i adres firmy | Zamawiana ilość | j.m. | Cena netto [zł] | Wartość brutto [zł] | Sposób ustalenia ceny |
Proponowany wykonawca: ................................................................................................
Uzasadnienie wyboru: ........................................................................................................
Szczegółowe uzasadnienie zakwalifikowania przedmiotu do zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa w rozumieniu art. 7 pkt 36 ustawy - Prawo zamówień publicznych: ......................................................................................................................
Wartość zamówienia, bez podatku od towarów i usług, wynosi ........ PLN, co stanowi równowartość kwoty .......... EURO, obliczonej zgodnie z § 1. 4. decyzji.
Potwierdzam dokonanie wstępnej oceny celowości wydatkowania środków publicznych na powyższy zakup.
Do wniosku załączam: .......................................................................................................
UZGODNIONO:...........................................................
Główny Księgowy KGSG(stanowisko, stopień, imię i nazwisko
osoby sporządzającej wniosek oraz
data i podpis)
..........................................
(pieczęć imienna i podpis)
Nadzór merytoryczny
.................................................
(pieczęć imienna i podpis)
nr telefonu osoby sporządzającej wniosek: ....................
* niepotrzebne skreślić
** w przypadku wielu potencjalnych wykonawców lub wielu pozycji przedmiotu zamówienia tabelę można ująć w załączniku do wniosku
ZAŁĄCZNIK Nr 2
Rejestr zamówień
w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, których wartość jest mniejsza niż progi unijne
na rok ..........................
Przedmiot zamówienia | Pozycja klasyfikacji budżetowej, z której ma być finansowane zamówienie | Numer wniosku o udzielenie zamówienia | Numer umowy* | Wartość netto zamówienia w PLN** |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Wartość brutto zamówienia w PLN** | Wartość netto zamówienia w EURO** | Data zawarcia umowy | Dane wykonawcy (nazwa i adres) | Termin, w którym umowa ma być wykonana | Uwagi |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
* numer umowy nadany w rejestrze umów prowadzonym w Biurze Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
** wartość zamówienia wskazana w umowie
ZAŁĄCZNIK Nr 3
ARKUSZ REALIZACJI UMOWY
UMOWA NR ............. Z DNIA ...................
1. WARTOŚĆ UMOWY: ............................................................................................
(kwota)
2. ZAANGAŻOWANIE WYDATKÓW:
- 20.... r. .................................................................................................................
(grupa, pozycja analityczna wydatków i kwota)
- kolejne lata
.............................................................................................................................
(grupa, pozycja analityczna wydatków i kwota)
3. TERMIN REALIZACJI UMOWY: ........................................................................
(ostatni dzień realizacji umowy)
4 PODPIS OSOBY WYZNACZONEJ PRZEZ KIEROWNIKA LUB ZASTĘPCĘ:
....................................................................................................................................
(data, pieczęć imienna i podpis)
5. REALIZACJA PŁATNOŚCI ZA WYKONANIE UMOWY:
Lp. | Nr faktury | Data wystawienia faktury | Wartość brutto | Łączne dotychczasowe płatności | Pozostało | Data zapłaty (przy płatnościach częściowych należy wskazać datę i kwotę) |
6. OPÓŹNIENIA W REALIZACJI UMOWY:
Lp. | Czas (ilość) opóźnienia | j.m. opóźnienia | Sporządził (imię, nazwisko, data i podpis) | Zaakceptował (imię, nazwisko, data i podpis) |