Art. 25. - [Obowiązki pracownika jednostki kontrolowanej wobec kontrolera] - Kontrola w administracji rządowej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2020.224 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 12 lutego 2020 r.
Art. 25. [Obowiązki pracownika jednostki kontrolowanej wobec kontrolera]
Pracownik jednostki kontrolowanej ma obowiązek:
1)
niezwłocznego przedstawiania, na żądanie kontrolera, dokumentów, materiałów i informacji niezbędnych do przeprowadzenia kontroli;2)
sporządzenia niezbędnych do przeprowadzenia kontroli kopii, odpisów lub wyciągów z dokumentów, jak również zestawień i obliczeń sporządzonych na podstawie dokumentów; zgodność kopii, odpisów i wyciągów oraz zgodność zestawień i obliczeń z oryginalnymi dokumentami potwierdza kierownik komórki organizacyjnej, w której dokumenty się znajdują;3)
udzielenia kontrolerowi, w wyznaczonym przez niego terminie, ustnych lub pisemnych wyjaśnień.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »