Art. 9. - [Obowiązek przekazywania Prezesowi Rady Ministrów informacji i dokumentów] - Kontrola w administracji rządowej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2020.224 t.j.
Akt obowiązujący
Wersja od: 12 lutego 2020 r.
Art. 9. [Obowiązek przekazywania Prezesowi Rady Ministrów informacji i dokumentów]
Jednostki administracji rządowej przekazują Prezesowi Rady Ministrów, na jego wniosek, informacje lub dokumenty dotyczące działalności kontrolnej jednostki kontrolującej, w tym plany kontroli, dokumentację kontroli, informację o realizowanych kontrolach i ich wynikach, o wystosowanych zaleceniach i wnioskach, a także sposobach ich realizacji, oraz zbiorcze informacje z wybranych kontroli bądź z działalności kontrolnej tej jednostki.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .