Nowość Art. 25c. - [Rejestrowanie i przechowywanie nagrań rozmów telefonicznych] - Państwowe Ratownictwo Medyczne.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2024.652 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 29 kwietnia 2024 r. do: 31 grudnia 2026 r.
Art.  25c.  [Rejestrowanie i przechowywanie nagrań rozmów telefonicznych]
1. 
Wojewoda zapewnia rejestrowanie i przechowywanie przez okres co najmniej 3 lat, licząc od dnia dokonania nagrania, nagrań rozmów prowadzonych na stanowisku:
1)
dyspozytora medycznego,
2)
wojewódzkiego koordynatora ratownictwa medycznego

- z wykorzystaniem łączności radiowej.

2. 
Do nagrań, o których mowa w ust. 1, stosuje się przepisy art. 24 oraz art. 26 ust. 1, 2 i 3 pkt 2, 2a i 3 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 1545, 1675, 1692 i 1972).
3. 
Wojewoda niszczy nagrania, o których mowa w ust. 1, po upływie terminu, o którym mowa w ust. 1.