Art. 80. - [Ograniczenia w zakresie reklamowania produktu lub usługi sprzecznego z ochroną środowiska] - Prawo ochrony środowiska.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2024.54 t.j.
Akt obowiązujący
Wersja od: 16 stycznia 2024 r. do: 31 grudnia 2025 r.
Art. 80. [Ograniczenia w zakresie reklamowania produktu lub usługi sprzecznego z ochroną środowiska]
Reklama lub inny rodzaj promocji towaru lub usługi nie powinny zawierać treści propagujących model konsumpcji sprzeczny z zasadami ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, a w szczególności wykorzystywać obrazu dzikiej przyrody do promowania produktów i usług negatywnie wpływających na środowisko przyrodnicze.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .