Art. 28b. - [Wniosek o przyznanie odznaki] - Repatriacja.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2022.1105 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 25 maja 2022 r.
Art. 28b. [Wniosek o przyznanie odznaki]
1.
Wniosek o przyznanie odznaki, o której mowa w art. 28a ust. 1, zawiera:1)
następujące dane dotyczące osoby przedstawionej do wyróżnienia:a)
imię (imiona) i nazwisko,b)
numer PESEL,c)
datę i miejsce urodzenia,d)
imiona rodziców,e)
państwo zamieszkania,f)
obywatelstwo,g)
adres do korespondencji;2)
informacje uzasadniające przyznanie odznaki, o której mowa w art. 28a ust. 1;3)
nazwę albo imię i nazwisko i podpis wnioskodawcy lub osoby działającej w imieniu wnioskodawcy oraz datę złożenia wniosku.2.
Prezes Rady Ministrów rozpatruje wniosek o przyznanie odznaki, o której mowa w art. 28a ust. 1, w terminie 60 dni od dnia jego otrzymania.3.
Prezes Rady Ministrów określi, w drodze rozporządzenia:1)
wzór wniosku o przyznanie odznaki, o której mowa w art. 28a ust. 1,2)
wzór i sposób noszenia odznaki, o której mowa w art. 28a ust. 1,3)
wzór legitymacji potwierdzającej przyznanie odznaki, o której mowa w art. 28a ust. 1,4)
sposób prowadzenia ewidencji informacji o osobach, którym została przyznana odznaka, o której mowa w art. 28a ust. 1- mając na uwadze potrzebę ujednolicenia sposobu składania wniosków, wzornictwo stosowane w polskiej falerystyce oraz zakres danych wpisywanych do ewidencji.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »