Art. 5. - [Rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi klientowi] - Rozpatrywanie reklamacji przez podmioty rynku finansowego, Rzecznik Finansowy i Fundusz Edukacji Finansowej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2023.1809 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 7 stycznia 2024 r.
Art. 5. [Rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi klientowi]
1.
Po złożeniu przez klienta reklamacji, zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 1, podmiot rynku finansowego rozpatruje reklamację i udziela klientowi odpowiedzi na piśmie.2.
Odpowiedź, o której mowa w ust. 1, podmiot rynku finansowego może dostarczyć pocztą elektroniczną wyłącznie na wniosek klienta.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (2)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (2)
- Czy za wniosek klienta o wysłanie odpowiedzi na reklamację drogą elektroniczną można uznać zgodę, którą klient udzielił podczas nawiązywania relacji z bankiem na wniosku o otwarcie i prowadzenie rachunku?
- Czy bank może wysłać odpowiedź na reklamację klienta poprzez pocztę elektroniczną i jednocześnie pocztą tradycyjną?