Art. 11. - [Dokumenty niezbędne do wpisu do rejestru] - Spółdzielnia europejska.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2018.2043 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 1 stycznia 2019 r.
Art.  11.  [Dokumenty niezbędne do wpisu do rejestru]
1. 
Do zgłoszenia SCE w celu jej wpisu do rejestru dołącza się:
1)
niezależnie od sposobu utworzenia - porozumienie o zaangażowaniu pracowników, zawarte stosownie do przepisów tytułu III ustawy, albo uchwałę specjalnego zespołu negocjacyjnego o niepodejmowaniu negocjacji albo o ich zakończeniu, podjętą zgodnie z art. 57; dokumenty te nie są wymagane, jeżeli zgłoszenie SCE następuje po upływie okresu, o którym mowa odpowiednio w art. 53 ust. 1 lub 2;
2)
w przypadku utworzenia SCE przez połączenie:
a)
zaświadczenie, o którym mowa w art. 29 ust. 2 rozporządzenia, wystawione dla każdej ze spółdzielni uczestniczących w połączeniu przez właściwy organ państwa, którego prawu podlega każda z nich,
b)
plan połączenia zatwierdzony przez uchwałę walnego zgromadzenia każdej ze spółdzielni uczestniczących w połączeniu;
3)
w przypadku utworzenia SCE przez przekształcenie spółdzielni podlegającej prawu polskiemu:
a)
dokumenty pozwalające na stwierdzenie, że są spełnione wymagania określone w art. 2 ust. 1 tiret 5 rozporządzenia,
b)
plan przekształcenia i sprawozdanie sporządzone zgodnie z art. 35 ust. 3 rozporządzenia,
c)
opinię biegłych sporządzoną zgodnie z art. 35 ust. 5 rozporządzenia,
d)
uchwałę o przekształceniu podjętą zgodnie z art. 35 ust. 6 rozporządzenia,
e)
dowód ogłoszenia zgodnie z art. 35 ust. 4 rozporządzenia;
4)
w przypadku utworzenia SCE w inny sposób - dokumenty pozwalające na stwierdzenie, że są spełnione wymagania określone w art. 2 ust. 1 tiret 1-3 rozporządzenia.
2. 
Jeżeli dokumenty, o których mowa w ust. 1, są sporządzone w języku obcym, dołącza się również ich uwierzytelnione tłumaczenie na język polski.