§ 3. - Sposób prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2012.189

Akt obowiązujący
Wersja od: 20 lutego 2012 r.
§  3.
1.
W rejestrze wpisuje się w odrębnych rubrykach następujące dane i informacje:
1)
rubryka pierwsza - numer wpisu do rejestru;
2)
rubryka druga - datę wpisu do rejestru oraz daty kolejnych wpisów;
3)
rubryka trzecia - pełną nazwę instytucji kultury wynikającą ze statutu;
4)
rubryka czwarta - skróconą nazwę instytucji kultury, jeżeli jej używanie przewiduje statut;
5)
rubryka piąta - siedzibę i adres instytucji kultury;
6)
rubryka szósta - oznaczenie organizatora instytucji kultury;
7)
rubryka siódma - oznaczenie podmiotu, z którym organizator wspólnie prowadzi instytucję kultury;
8)
rubryka ósma - akt o utworzeniu instytucji kultury;
9)
rubryka dziewiąta - akt o nadaniu statutu instytucji kultury.
2.
Wpisowi do rejestru podlegają zmiany danych, o których mowa w ust. 1.
3.
Zmiany danych dokonuje się pod pozycją właściwą dla zmienianego wpisu bez nadawania kolejnego numeru wpisu.