§ 3. - Sposób prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2012.189
Akt obowiązujący Wersja od: 20 lutego 2012 r.
§ 3.
1.
W rejestrze wpisuje się w odrębnych rubrykach następujące dane i informacje: 1)
rubryka pierwsza - numer wpisu do rejestru; 2)
rubryka druga - datę wpisu do rejestru oraz daty kolejnych wpisów; 3)
rubryka trzecia - pełną nazwę instytucji kultury wynikającą ze statutu; 4)
rubryka czwarta - skróconą nazwę instytucji kultury, jeżeli jej używanie przewiduje statut; 5)
rubryka piąta - siedzibę i adres instytucji kultury; 6)
rubryka szósta - oznaczenie organizatora instytucji kultury; 7)
rubryka siódma - oznaczenie podmiotu, z którym organizator wspólnie prowadzi instytucję kultury; 8)
rubryka ósma - akt o utworzeniu instytucji kultury; 9)
rubryka dziewiąta - akt o nadaniu statutu instytucji kultury.2.
Wpisowi do rejestru podlegają zmiany danych, o których mowa w ust. 1.3.
Zmiany danych dokonuje się pod pozycją właściwą dla zmienianego wpisu bez nadawania kolejnego numeru wpisu.