Art. 9. - [Dokumentacja przekazywana Dyrektorowi TDT w przypadku zawieszenia lub cofnięcia wyznaczenia służby technicznej] - Systemy homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.919

Akt obowiązujący
Wersja od: 16 maja 2023 r.
Art.  9.  [Dokumentacja przekazywana Dyrektorowi TDT w przypadku zawieszenia lub cofnięcia wyznaczenia służby technicznej]
1. 
W przypadku zawieszenia lub cofnięcia wyznaczenia służba techniczna przekazuje Dyrektorowi TDT niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia zawieszenia lub cofnięcia jej wyznaczenia, dokumenty lub ich kopie, w postaci papierowej lub elektronicznej, dotyczące wykonywanych przez nią zadań:
1)
w zakresie zawieszonego wyznaczenia;
2)
związanych z kategorią działań objętą cofnięciem.
2. 
Dyrektor TDT na wniosek producenta, przedstawiciela producenta albo podmiotu dokonującego montażu dodatkowej instalacji zasilania gazem pojazdu przekazuje wskazanej przez nich służbie technicznej dokumenty, o których mowa w ust. 1.