Szczegółowe warunki i tryb udzielania wsparcia finansowego z funduszy promocji produktów rolno-spożywczych.
Dz.U.2020.2244 t.j.
Akt obowiązującyROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI 1
z dnia 26 czerwca 2017 r.
w sprawie szczegółowych warunków i trybu udzielania wsparcia finansowego z funduszy promocji produktów rolno-spożywczych
- zgodnie z art. 14 i art. 15 rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2015/1831 z dnia 7 października 2015 r. ustanawiającego zasady stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1144/2014 w sprawie działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących produktów rolnych wdrażanych na rynku wewnętrznym i w państwach trzecich (Dz. Urz. UE L 266 z 13.10.2015, str. 14), zwanego dalej "rozporządzeniem 2015/1831", albo
- zgodnie z § 3 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 7 lipca 2016 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej w ramach poddziałania "Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz. U. poz. 1080), zwanego dalej "rozporządzeniem Ministra", albo
- zwanych dalej "kosztami kwalifikowalnymi".
- kwoty wsparcia określonej w decyzji o udzieleniu wsparcia, wypłaca się, jeżeli podmiot wystąpił o jej wypłatę we wniosku o udzielenie wsparcia.
ZAŁĄCZNIK Nr 1 16
KOSZTY KWALIFIKOWALNE PODLEGAJĄCE REFUNDACJI, Z TYTULU WSPARCIA, O KTÓRYM MOWA W § 1 PKT 1 I 3
KOSZTY KWALIFIKOWALNE PODLEGAJĄCE REFUNDACJI, Z TYTULU WSPARCIA, O KTÓRYM MOWA W § 1 PKT 1 I 3
1) reklamy w telewizji, radio, prasie lub innych mediach;
2) promocji w punktach sprzedaży;
3) przygotowania stoisk i materiałów informacyjno-promocyjnych;
4) udziału w pokazach, wystawach i targach;
5) organizacji szkoleń i konferencji;
6) prowadzenia serwisu internetowego;
7) najmu powierzchni informacyjno-promocyjnych;
8) publikacji i dystrybucji broszur, ulotek, plakatów, zaproszeń i innych materiałów informacyjno-promocyjnych;
9) badania efektywności zadania wykonane przez niezależny podmiot;
10) wynagrodzenia dostawcy towarów lub usług niezbędnych do realizacji zadania;
11) zakupu rzeczowych aktywów obrotowych;
12) najmu środków trwałych albo amortyzacji zakupionych środków trwałych, w przypadku gdy zakup jest bardziej opłacalny lub najem jest niemożliwy;
13) badań naukowych i prac rozwojowych;
14) w przypadku realizacji zadania poza siedzibą podmiotu wykorzystującego środki finansowe funduszu promocji:
a) podróży samolotem w klasie ekonomicznej, koleją lub innym publicznym środkiem transportu w I lub II klasie,
b) podróży samochodem, przy czym koszt podróży za 1 kilometr - do wysokości stawki określonej w przepisach w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy,
c) zakwaterowania - do wysokości dla jednej osoby:
– 480 zł na jeden dzień - jeżeli zadanie jest realizowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
– nie wyższej niż określona zgodnie z przepisami w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej zagranicznej - jeżeli zadanie jest realizowane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
d) pobytu w miejscu realizacji operacji, w tym wyżywienia, przejazdów, połączeń telefonicznych - do wysokości:
– diety nie wyższej niż określona zgodnie z przepisami w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej zagranicznej - jeżeli zadanie jest realizowane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
– 160 zł na dzień - jeżeli zadanie jest realizowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
15) działalności krajowych organizacji branżowych, w tym ich przedstawicieli, biorących udział w pracach specjalistycznych stałych i roboczych komitetów organizacji międzynarodowych lub będących członkami statutowych organów tych organizacji, zajmujących się problemami danej branży;
16) ogólne - do wysokości 5% kosztów poniesionych na realizację danego zadania.
ZAŁĄCZNIK Nr 2 17
WZÓR ZNAKU GRAFICZNEGO
WZÓR ZNAKU GRAFICZNEGO
1.1. Wersja kolorowa:
1.2. Wersja achromatyczna:
2. Kolorystyka znaku - gradienty w CMYK
2.1. Zielony:
2.1.1. C55, M6, Y100, K0
2.1.2. C87, M23, Y95, K9
2.1.3. C89, M33, Y98, K24
2.2. Żółtopomarańczowy:
2.2.1. C0, M56, Y99, K0
2.2.2. C2, M0, Y88, K0
2.3. Czerwony:
2.3.1. C0, M65, Y53, K0
2.3.2. C2, M73, Y84, K0
2.3.3. C2, M91, Y83, K24
2.4. Biały: C0, M0, Y0, K0
3. Typografia znaku - bezszeryfowy font ROBOTO MEDIUM
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Akty prawne liczba obiektów na liście: (8)
Akty zmieniające liczba obiektów na liście: (5)
- Zmiana rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków i trybu udzielania wsparcia finansowego z funduszy promocji produktów rolno-spożywczych.
- Zmiana rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków i trybu udzielania wsparcia finansowego z funduszy promocji produktów rolno-spożywczych.
- Zmiana rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków i trybu udzielania wsparcia finansowego z funduszy promocji produktów rolno-spożywczych.