Oddział 8 - Przedsiębiorstwa państwowe, instytuty badawcze i instytuty działające w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucje gospodarki budżetowej  224 - Szczegółowy sposób prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowa treść wpisów w tych rejestrach.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.1667

Akt obowiązujący
Wersja od: 1 października 2023 r.

Oddział  8

Przedsiębiorstwa państwowe, instytuty badawcze i instytuty działające w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucje gospodarki budżetowej  224

§  97.  225
 W dziale 1 rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorstw państwowych, instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucji gospodarki budżetowej wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej:
a) 226
 w polu pierwszym - oznaczenie formy prawnej podmiotu: wyrazy "przedsiębiorstwo państwowe", "instytut badawczy i instytut działający w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz" lub "instytucja gospodarki budżetowej,
b)
w polu drugim - numer identyfikacyjny REGON oraz NIP albo informację o jego unieważnieniu lub uchyleniu; przy wniosku o rejestrację przedsiębiorcy pole pozostaje niewypełnione, chyba że podmiot posiada REGON lub NIP,
c)
w polu trzecim - nazwę,
d)
w polu czwartym - dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru, nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze,
e)
w polu piątym - informację, czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnej,
f)
w polu szóstym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego;
2)
w rubryce drugiej:
a)
w polu pierwszym - siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
b)
w polu drugim - adres przedsiębiorcy zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c)
w polu trzecim - adres poczty elektronicznej,
d)
w polu czwartym - adres strony internetowej,
e) 227
 w polu piątym - adres do doręczeń elektronicznych wpisany do bazy adresów elektronicznych;
3)
w rubryce trzeciej - dane posiadanych przez przedsiębiorcę oddziałów:
a)
w polu pierwszym - nazwę oddziału,
b)
w polu drugim - siedzibę oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c)
w polu trzecim - adres oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy;
4)
w rubryce czwartej - informacje o statucie: w polu pierwszym - informacje o nadaniu lub zatwierdzeniu statutu, co obejmuje datę nadania lub zatwierdzenia statutu, w przypadku zaś zmiany statutu - także oznaczenie zmienionych paragrafów, a w przypadku ustalenia nowego tekstu statutu - zaznaczenie tej okoliczności;
5)
w rubryce piątej: w polu pierwszym - okres, na jaki został utworzony podmiot; jeżeli podmiot został utworzony na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy "na czas nieoznaczony";
6)
w rubryce szóstej - dane o sposobie powstania podmiotu, jeżeli powstał przez połączenie, podział lub przekształcenie innych podmiotów:
a)
w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy, co obejmuje połączenie, przekształcenie lub podział,
b)
w polu drugim - opis sposobu powstania podmiotu w wyniku połączenia, przekształcenia lub podziału,
c)
w polu trzecim - numer i datę decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodzie na dokonanie koncentracji,
d)
w podrubryce pierwszej dane podmiotów, z których powstał przedsiębiorca w wyniku podziału, przekształcenia lub połączenia:
228
 w polu pierwszym - nazwę lub firmę oraz oznaczenie formy prawnej,
229
 w polu drugim - kraj i nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr; pole pozostaje puste, jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym,
w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON,
w polu szóstym - NIP;
7) 230
 w rubryce siódmej - odpowiednio organ założycielski przedsiębiorstwa państwowego, instytucji gospodarki budżetowej lub odpowiednio organ nadzorujący instytut badawczy i instytut działający w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, co obejmuje:
a)
w polu pierwszym - nazwę organu założycielskiego lub organu nadzorującego,
b)
w polu drugim - numer identyfikacyjny REGON,
c)
w polu trzecim - numer KRS. ;
8) 231
 w rubryce ósmej - wzmiankę o uczestnictwie w grupie spółek:
a)
w polu pierwszym - informację, że podmiot jest podmiotem dominującym,
b)
w podrubryce pierwszej - dane spółki zależnej:
w polu pierwszym - firmę spółki,
w polu drugim - numer KRS spółki.
§  98.  232
 W przypadku gdy w rubryce 3, 4, 8 lub w podrubryce pierwszej rubryki 6 lub 8 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.
§  99.  233
 W dziale 2 rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorstw państwowych, instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucji gospodarki budżetowej wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej - uprawnionego do reprezentacji podmiotu:
a)
w polu pierwszym - nazwę uprawnionego,
b)
w polu drugim - nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu,
c)
w polu trzecim - imiona osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu,
d) 234
 w polu czwartym - numer PESEL lub datę urodzenia osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu;
2)
w rubryce drugiej - organ nadzoru:
a)
w polu pierwszym - nazwę organu nadzoru,
b)
w podrubryce pierwszej - dane osób wchodzących w skład organu nadzoru:
w polu pierwszym - nazwisko,
w polu drugim - imiona,
235
 w polu trzecim - numer PESEL lub datę urodzenia;
3)
w rubryce trzeciej - dane prokurentów i rodzaj prokury:
a)
w polu pierwszym - nazwisko,
b)
w polu drugim - imiona,
c) 236
 w polu trzecim - numer PESEL lub datę urodzenia,
d)
w polu czwartym - rodzaj prokury;
4)
w rubryce czwartej - dane pełnomocnika i zakres pełnomocnictwa:
a)
w polu pierwszym - nazwisko,
b)
w polu drugim - imiona,
c) 237
 w polu trzecim - numer PESEL lub datę urodzenia,
d)
w polu czwartym - zakres pełnomocnictwa.
§  100. 
1. 
W przypadku ustanowienia tymczasowego kierownika przedsiębiorstwa państwowego jego dane wpisuje się w rubryce 1.
2. 
W przypadku ustanowienia pełnomocnika do spraw prywatyzacji w przedsiębiorstwie państwowym jego dane wpisuje się w rubryce 1.
3. 
W przypadku gdy w podrubryce 1 rubryki 2 albo w rubrykach 2, 3 i 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.
§  101.  238
 W dziale 3 rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorstw państwowych, instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucji gospodarki budżetowej wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej - przedmiot działalności przedsiębiorcy według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określony rodzajem działalności, nie więcej niż dziesięć pozycji:
a)
w polu pierwszym - jeden przedmiot przeważającej działalności na poziomie podklasy,
b)
w polu drugim - przedmiot pozostałej działalności;
2)
w rubryce drugiej - wzmianki o złożonych dokumentach:
a)
w polu pierwszym - wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego, co obejmuje okres, za jaki złożono dokument, i datę jego złożenia,
b) 239
 w polu drugim - wzmiankę o złożeniu opinii biegłego rewidenta albo sprawozdania z badania, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie,
c)
w polu trzecim - wzmiankę o złożeniu uchwały lub postanowienia o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego, co obejmuje okres, za jaki złożono dokument,
d) 240
 w polu czwartym - wzmiankę o złożeniu sprawozdania z działalności przedsiębiorstwa państwowego, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie;
3)
w rubryce trzeciej - nie dokonuje się wpisów;
4)
w rubryce czwartej - nie dokonuje się wpisów;
5) 241
 w rubryce piątej - informacja o dniu kończącym rok obrotowy: w polu pierwszym - data dnia kończącego rok obrotowy, co obejmuje datę dnia kończącego pierwszy rok obrotowy, a w razie połączenia przez jednostkę, która rozpoczęła działalność w drugiej połowie roku obrotowego ksiąg rachunkowych i sprawozdania finansowego za ten okres z księgami rachunkowymi i sprawozdaniem finansowym za rok następny datę dnia kończącego pierwszy rok obrotowy, za który należy złożyć sprawozdanie; w razie zmiany roku obrotowego wpisuje się datę dnia kończącego rok obrotowy po zmianie.
§  102. 
1. 
W przypadku gdy w rubryce 1 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 1.
2. 
W przypadku gdy w rubryce 2 zachodzi konieczność wpisania informacji o dokumentach za kolejne okresy, informacje o tych faktach wpisuje się kolejno w odpowiednich polach rubryki 2.
§  103.  242
 W dziale 4 rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorstw państwowych, instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucji gospodarki budżetowej wpisuje się informacje wskazane w § 25 i § 26, przy czym przedsiębiorcę - spółkę jawną, spółkę komandytową i spółkę partnerską zastępuje przedsiębiorstwo państwowe, instytucja gospodarki budżetowej, instytut badawczy i instytut działający w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz.
§  104.  243
 W dziale 5 rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorstw państwowych, instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucji gospodarki budżetowej wpisuje się informacje wskazane w § 56 i § 57, przy czym spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, spółkę akcyjną oraz prostą spółkę akcyjną zastępuje przedsiębiorstwo państwowe, instytucja gospodarki budżetowej, instytut badawczy i instytut działający w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz.
§  105.  244
 W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorstw państwowych, instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, instytucji gospodarki budżetowej wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej - informacje o likwidacji:
a)
w polu pierwszym - informacje o otwarciu likwidacji:
w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu - nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą - organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego - datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b)
w polu drugim - informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c)
w polu trzecim - sposób reprezentacji przedsiębiorcy przez likwidatorów,
d)
w podrubryce pierwszej - dane likwidatorów:
w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
w polu drugim - imiona,
245
 w polu trzecim - numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
w polu czwartym - numer KRS;
2)
w rubryce drugiej - ustanowienie zarządu komisarycznego lub powierzenie zarządzania przedsiębiorstwem państwowym:
a)
w polu pierwszym - okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony lub na jaki zostało powierzone zarządzanie przedsiębiorstwem państwowym,
b)
w polu drugim - informację, czy jest to zarząd komisaryczny, czy powierzenie zarządzania przedsiębiorstwem państwowym,
c)
w polu trzecim - sposób reprezentacji przedsiębiorstwa przez zarządcę,
d)
w podrubryce pierwszej - dane zarządcy:
w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
w polu drugim - imiona,
246
 w polu trzecim - numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
w polu czwartym - numer KRS;
3)
w rubryce trzeciej - informacje o połączeniu, podziale lub przekształceniu podmiotu w inny sposób:
a)
w polu pierwszym - określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje:
połączenie,
podział,
przekształcenie,
b)
w polu drugim - opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia,
c)
w podrubryce pierwszej - dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia:
247
 w polu pierwszym - nazwę lub firmę oraz oznaczenie formy prawnej,
248
 w polu drugim - kraj i nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,
w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON,
d)
w podrubryce drugiej - dane podmiotów, których majątek jest przejmowany w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla podmiotu przejmującego; wpis nie dotyczy podmiotu zawiązanego w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:
249
 w polu pierwszym - nazwę lub firmę oraz oznaczenie formy prawnej,
250
 w polu drugim - kraj i nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
w polu trzecim - numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
w polu czwartym - nazwę sądu prowadzącego rejestr,
w polu piątym - numer identyfikacyjny REGON;
4)
w rubryce czwartej - informacje o postępowaniu upadłościowym:
a)
w polu pierwszym - informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b)
w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c) 251
 w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika, a w przypadku ogłoszenia upadłości na podstawie Prawa upadłościowego w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2016 r. - "upadłość,
d) 252
 w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu albo w postępowaniu upadłościowym, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,
e)
w podrubryce pierwszej - dane syndyka:
w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
w polu drugim - imiona,
253
 w polu trzecim - numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
w polu czwartym - numer KRS,
f)
w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
w polu drugim - imiona,
254
 w polu trzecim - numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
w polu czwartym - numer KRS,
w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego";
5)
w rubryce piątej - informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo o postępowaniu układowym:
a)
w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b)
w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c)
w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy;
6) 255
 w rubryce szóstej - informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych lub o postępowaniu naprawczym:
a)
w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego albo wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu, datę, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,
b)
w polu drugim - informacje o ukończeniu postępowania restrukturyzacyjnego albo naprawczego, co obejmuje sposób ukończenia i datę ukończenia postępowania,
c)
w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d)
w podrubryce pierwszej - dane nadzorcy sądowego, zarządcy, nadzorcy układu wykonującego uprawnienia nadzorcy sądowego oraz osoby powołanej w toku postępowania restrukturyzacyjnego do reprezentowania dłużnika:
-
w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,
-
w polu drugim - imiona,
- 256
 w polu trzecim - numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
-
w polu czwartym - numer KRS,
-
w polu piątym - funkcję;
7)
w rubryce siódmej - informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a)
w polu pierwszym - datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b)
w polu drugim - datę wznowienia wykonywania działalności;
8) 257
 w rubryce ósmej - informacje o rozwiązaniu podmiotu:
a)
w polu pierwszym - określenie okoliczności, o której mowa w art. 44 ust. 1 pkt 3 ustawy, co obejmuje rozwiązanie bez przeprowadzania likwidacji,
b)
w polu drugim - informacje o rozwiązaniu podmiotu na podstawie art. 25d ustawy, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, że rozwiązanie nastąpiło orzeczeniem sądu, nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę wydania postanowienia, sygnaturę sprawy.
§  106. 
1.  258
 Dla instytutów badawczych i instytutów działających w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz nie dokonuje się wpisów w rubryce 2.
2. 
W przypadku gdy w rubrykach 1, 2, 3, 4, 5, 6, w podrubryce 1 rubryki 1, w podrubryce 1 lub w podrubryce 2 rubryki 2, w podrubryce 1 rubryki 3 lub w podrubrykach 1 i 2 rubryki 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.
3. 
W przypadku gdy w rubryce 7 zachodzi konieczność wpisania kolejnych informacji o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej, informacje te wpisuje się kolejno w odpowiednich polach rubryki 7.
224 Rozdział 4 oddział 8 tytuł zmieniony przez § 1 pkt 7rozporządzenia z dnia 12 marca 2020 r. (Dz.U.2020.480) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2020 r.
225 § 97 § 1 zdanie wstępne zmienione przez § 1 pkt 8 lit. a rozporządzenia z dnia 12 marca 2020 r. (Dz.U.2020.480) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2020 r.
226 § 97 pkt 1 lit. a zmieniona przez § 1 pkt 8 lit. b rozporządzenia z dnia 12 marca 2020 r. (Dz.U.2020.480) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2020 r.
227 § 97 pkt 2 lit. e dodana przez § 1 pkt 25 rozporządzenia z dnia 24 czerwca 2021 r. (Dz.U.2021.1174) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 5 lipca 2022 r.
228 § 97 pkt 6 lit. d tiret pierwsze zmienione przez § 1 pkt 15 rozporządzenia z dnia 24 sierpnia 2023 r. (Dz.U.2023.1825) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 września 2023 r.
229 § 97 pkt 6 lit. d tiret drugie zmienione przez § 1 pkt 15 rozporządzenia z dnia 24 sierpnia 2023 r. (Dz.U.2023.1825) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 września 2023 r.
230 § 97 pkt 7 zmieniony przez § 1 pkt 8 lit. c rozporządzenia z dnia 12 marca 2020 r. (Dz.U.2020.480) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2020 r.
231 § 97 pkt 8 dodany przez § 1 pkt 5 rozporządzenia z dnia 12 października 2022 r. (Dz.U.2022.2090) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 13 października 2022 r.
232 § 98 zmieniony przez § 1 pkt 6 rozporządzenia z dnia 12 października 2022 r. (Dz.U.2022.2090) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 13 października 2022 r.
233 § 99 zdanie wstępne zmienione przez § 1 pkt 9 rozporządzenia z dnia 12 marca 2020 r. (Dz.U.2020.480) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2020 r.
234 § 99 pkt 1 lit. d zmieniona przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 9 grudnia 2022 r. (Dz.U.2022.2605) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 grudnia 2022 r.
235 § 99 pkt 2 lit. b tiret trzecie zmienione przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 9 grudnia 2022 r. (Dz.U.2022.2605) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 grudnia 2022 r.
236 § 99 pkt 3 lit. c zmieniona przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 9 grudnia 2022 r. (Dz.U.2022.2605) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 grudnia 2022 r.
237 § 99 pkt 4 lit. c zmieniona przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 9 grudnia 2022 r. (Dz.U.2022.2605) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 grudnia 2022 r.
238 § 101 zdanie wstępne zmienione przez § 1 pkt 10 lit. a rozporządzenia z dnia 12 marca 2020 r. (Dz.U.2020.480) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2020 r.
239 § 101 pkt 2 lit. b zmieniona przez § 1 pkt 16 rozporządzenia z dnia 2 sierpnia 2017 r. (Dz.U.2017.1522) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2018 r.
240 § 101 pkt 2 lit. d zmieniona przez § 1 pkt 10 lit. b rozporządzenia z dnia 12 marca 2020 r. (Dz.U.2020.480) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2020 r.
241 § 101 pkt 5 dodany przez § 1 pkt 8 rozporządzenia z dnia 14 stycznia 2015 r. (Dz.U.2015.67) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 stycznia 2015 r.
242 § 103 zmieniony przez § 1 pkt 11 rozporządzenia z dnia 12 marca 2020 r. (Dz.U.2020.480) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2020 r.
243 § 104:

- zmieniony przez § 1 pkt 11 rozporządzenia z dnia 12 marca 2020 r. (Dz.U.2020.480) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2020 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 26 rozporządzenia z dnia 24 czerwca 2021 r. (Dz.U.2021.1174) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2021 r.

244 § 105 zdanie wstępne zmienione przez § 1 pkt 12 rozporządzenia z dnia 12 marca 2020 r. (Dz.U.2020.480) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2020 r.
245 § 105 pkt 1 lit. d tiret trzecie zmienione przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 9 grudnia 2022 r. (Dz.U.2022.2605) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 grudnia 2022 r.
246 § 105 pkt 2 lit. d tiret trzecie zmienione przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 9 grudnia 2022 r. (Dz.U.2022.2605) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 grudnia 2022 r.
247 § 105 pkt 3 lit. c tiret pierwsze zmienione przez § 1 pkt 16 lit. a rozporządzenia z dnia 24 sierpnia 2023 r. (Dz.U.2023.1825) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 września 2023 r.
248 § 105 pkt 3 lit. c tiret drugie zmienione przez § 1 pkt 16 lit. a rozporządzenia z dnia 24 sierpnia 2023 r. (Dz.U.2023.1825) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 września 2023 r.
249 § 105 pkt 3 lit. d tiret pierwsze zmienione przez § 1 pkt 16 lit. b rozporządzenia z dnia 24 sierpnia 2023 r. (Dz.U.2023.1825) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 września 2023 r.
250 § 105 pkt 3 lit. d tiret drugie zmienione przez § 1 pkt 16 lit. b rozporządzenia z dnia 24 sierpnia 2023 r. (Dz.U.2023.1825) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 września 2023 r.
251 § 105 pkt 4 lit. c zmieniona przez § 1 pkt 8 lit. a rozporządzenia z dnia 17 grudnia 2015 r. (Dz.U.2015.2223) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2016 r.
252 § 105 pkt 4 lit. d zmieniona przez § 1 pkt 8 lit. a rozporządzenia z dnia 17 grudnia 2015 r. (Dz.U.2015.2223) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2016 r.
253 § 105 pkt 4 lit. e tiret trzecie zmienione przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 9 grudnia 2022 r. (Dz.U.2022.2605) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 grudnia 2022 r.
254 § 105 pkt 4 lit. f tiret trzecie zmienione przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 9 grudnia 2022 r. (Dz.U.2022.2605) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 grudnia 2022 r.
255 § 105 pkt 6 zmieniony przez § 1 pkt 8 lit. b rozporządzenia z dnia 17 grudnia 2015 r. (Dz.U.2015.2223) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2016 r.
256 § 105 pkt 6 lit. d tiret trzecie zmienione przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 9 grudnia 2022 r. (Dz.U.2022.2605) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 15 grudnia 2022 r.
257 § 105 pkt 8 dodany przez § 1 pkt 7 rozporządzenia z dnia 19 grudnia 2016 r. (Dz.U.2016.2226) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
258 § 106 ust. 1 zmieniony przez § 1 pkt 13 rozporządzenia z dnia 12 marca 2020 r. (Dz.U.2020.480) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 kwietnia 2020 r.