Tryb i termin powiadamiania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przez otwarty fundusz emerytalny o zawarciu umowy z członkiem oraz dokonywanie wypłaty transferowej.
Dz.U.2014.143
Akt obowiązującyROZPORZĄDZENIE
RADY MINISTRÓW
z dnia 23 stycznia 2014 r.
w sprawie trybu i terminu powiadamiania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przez otwarty fundusz emerytalny o zawarciu umowy z członkiem oraz dokonywania wypłaty transferowej
- pod warunkiem dokonania czynności, o których mowa w § 17 ust. 1.
ZAŁĄCZNIK
ZAWIADOMIENIE
........................................................................................
........................................................................................
........................................................................................
(nazwa i adres dotychczasowego otwartego funduszu
emerytalnego, do którego kierowane jest zawiadomienie)
Zgodnie z art. 84 ustawy z dnia 28 sierpnia 1997 r. o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych (Dz. U. z 2013 r.
poz. 989, z późn. zm.) zawiadamiamy, że osoby wymienione w poniższym zestawieniu przystąpiły do otwartego funduszu
emerytalnego:
............................................................................................................................................................................................
(nazwa otwartego funduszu emerytalnego)
Lp. | Imiona | Nazwisko | Data urodzenia | Numer PESEL* | Adres** | Numer rachunku członka w dotychczasowym funduszu | Data zawarcia nowej umowy (dzień-miesiąc-rok) |
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie ww. danych dotyczących osób, które przystąpiły do otwartego
funduszu emerytalnego, uprzejmie prosimy o skontaktowanie się z następującą osobą reprezentującą otwarty fundusz eme-
rytalny:
.................................................................................
(imię i nazwisko oraz stanowisko osoby
reprezentującej otwarty fundusz emerytalny)
.................................................................................
(nr telefonu i adres e-mail)
............................ ..............................
(miejscowość) (data)
.......................................................................... ....................................................
(podpis członka zarządu) (podpis członka zarządu)
_____________________
* W przypadku gdy nie nadano numeru PESEL, wpisać serię i numer dowodu osobistego lub paszportu.
** Jeżeli adres zamieszkania jest inny niż adres zameldowania - wpisać adres zamieszkania, natomiast jeżeli adres do korespondencji
jest inny niż adres zameldowania i zamieszkania - wpisać adres do korespondencji.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »