Pochwały udziela się ustnie. O udzieleniu pochwały sporządza się pisemną informację. Wzór informacji o udzieleniu pochwały jest określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia.
2.
Wyróżnień określonych w art. 91 ust. 1 pkt 2-4 ustawy udziela się rozkazem o wyróżnieniu.
3.
Rozkaz o wyróżnieniu, o którym mowa w ust. 2, zawiera stopień, imię i nazwisko wyróżnionego, stanowisko służbowe, rodzaj wyróżnienia oraz krótki opis czynu lub osiągnięcia, za które wyróżnienie jest przyznane.
4.
Z rozkazem o wyróżnieniu zapoznaje się wyróżnionego funkcjonariusza.
5.
Informację o udzieleniu pochwały, kopie lub wyciągi z rozkazów o wyróżnieniu dołącza się do akt osobowych wyróżnionego funkcjonariusza.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .