Zakwaterowanie w internatach i kwaterach internatowych oraz odpłatności za to zakwaterowanie.
Dz.U.2016.1600
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA OBRONY NARODOWEJ
z dnia 29 września 2016 r.
w sprawie zakwaterowania w internatach i kwaterach internatowych oraz odpłatności za to zakwaterowanie
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
(stopień, imię i nazwisko żołnierza) (miejscowość i data)
............................................................................................
(adres zamieszkania, do korespondencji, nr tel.*)
DYREKTOR
ODDZIAŁU REGIONALNEGO
AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO
w ................................................................
WNIOSEK
Wnoszę o przydział miejsca w internacie albo kwaterze internatowej.
I. Oświadczam, że:
ja ........................................................................................................................................................................
(stopień wojskowy, imię i nazwisko)
............................................................................................................................................................................
(PESEL)
jestem żołnierzem służby stałej/kontraktowej/odbywającym okresową służbę wojskową*.
Zgodnie z decyzją/rozkazem* nr ........................................ z dnia ...................................................................
wydaną/wydanym przez ....................................................................................................................................
pełnię służbę:
– w miejscowości .........................................................................................................................................
– na stanowisku służbowym zaszeregowanym do stopnia etatowego .........................................................
– w Jednostce Wojskowej nr ...................... w .............................................................................................
..................................................................................................................
(podpis dowódcy jednostki wojskowej potwierdzający pkt I)
II. Jednocześnie oświadczam, co następuje:
1. Ja lub mój małżonek:
1) otrzymałem(-łam) ekwiwalent pieniężny/nie otrzymałem(-łam) ekwiwalentu pieniężnego*
w zamian za rezygnację z kwatery wypłacony/wypłaconego* na podstawie przepisów
obowiązujących do dnia 30 czerwca 2004 r.;
2) otrzymałem(-łam) odprawę mieszkaniową wypłaconą albo zrealizowaną/nie otrzymałem
(-łam) odprawy mieszkaniowej wypłaconej albo zrealizowanej* w formie rzeczowej na
podstawie przepisów obowiązujących od dnia 1 lipca 2004 r.;
3) nabyłem(-łam) lokal mieszkalny/nie nabyłem(-łam) lokalu mieszkalnego* od Skarbu
Państwa, Agencji Mienia Wojskowego/Wojskowej Agencji Mieszkaniowej* lub jednostki
samorządu terytorialnego z bonifikatą lub z uwzględnieniem pomniejszenia w cenie
nabycia;
4) otrzymałem(-łam) pomoc finansową/nie otrzymałem(-łam) pomocy finansowej* w formie
zaliczkowej lub bezzwrotnej do dnia 31 grudnia 1995 r.;
5) nabyłem(-łam)/nie nabyłem(-łam)* od Agencji Mienia Wojskowego/Wojskowej Agencji
Mieszkaniowej* własnościowe spółdzielcze prawo/własnościowego spółdzielczego
prawa* do lokalu mieszkalnego;
6) posiadam lokal mieszkalny/nie posiadam lokalu mieszkalnego* w miejscowości
..................................... wybudowany lub nabyty/wybudowanego lub nabytego*
z wykorzystaniem uprawnień, o których mowa w pkt 1-5.
2. Mój małżonek/moja małżonka* .......................... jest/nie jest* żołnierzem
zawodowym pełniącym służbę w miejscowości ..........................................
3. Dotychczas uprawnienie do zakwaterowania było/jest* realizowane w następujący sposób:
1) przydział kwatery lub innego lokalu mieszkalnego w .....................................................................................
przy ul. ........................................... m. ..........;
2) przydział miejsca w internacie albo w kwaterze internatowej* w ...................................................................
przy ul. ........................................... m. ..........;
3) wypłata świadczenia mieszkaniowego w miejscowości ...............................................................................;*
4) wypłata świadczenia finansowego umożliwiającego pokrycie kosztów najmu lokalu
mieszkalnego w miejscowości .......................................................................;*
5) wypłata zryczałtowanego ekwiwalentu za rezygnację z prawa do zamieszkiwania w lokalu mieszkalnym w miejscowości .....................................*
4. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agencję Mienia Wojskowego danych osobowych
zawartych w niniejszym wniosku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) do celów związanych z realizacją
niniejszego wniosku.
________________
* Niepotrzebne skreślić.
.............................................................
(podpis żołnierza zawodowego)
Pouczenie
Zgodnie z art. 24 ust. 5 ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił
Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 207) żołnierz jest obowiązany
niezwłocznie powiadomić dyrektora oddziału regionalnego Agencji Mienia Wojskowego
o zmianie uprawnień oraz innych okolicznościach mających wpływ na prawo do
zakwaterowania. Skutki braku powiadomienia organów Agencji Mienia Wojskowego
o zaistniałych zmianach obciążają żołnierza.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
(miejscowość i data)
.............................................
(organ)
.................................................................
(stopień wojskowy, imię i nazwisko)
.................................................................
(miejscowość pełnienia służby)
Skierowanie nr ..................
z dnia ......................
do zamieszkiwania w internacie/kwaterze internatowej*
żołnierza służby stałej /żołnierza służby kontraktowej/
żołnierza odbywającego okresową służbę wojskową*
Na podstawie art ............1) ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił
Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 207) od dnia
............................................ kieruję Pana/Panią* .......................................................................................
(stopień wojskowy, imię i nazwisko)
do internatu/kwatery internatowej* w ............................................ przy ul. .............................................
nr ............., do pokoju/lokalu mieszkalnego* ..........osobowego nr ......... o powierzchni
użytkowej .......... m2 i powierzchni użytkowej podstawowej .............. m2 przypadającej na osobę
skierowaną.
Na wniosek żołnierza zwiększono powierzchnię użytkową podstawową o ........... m2, za którą na
podstawie art. 53 ust. 2 pkt 2 ustawy jest Pan/Pani* zobowiązany(-na) wnosić opłaty w pełnej
wysokości.
Przekazanie miejsca nastąpi na podstawie protokołu przyjęcia/zdania* miejsca
w internacie/kwaterze internatowej*.
DYREKTOR ODDZIAŁU REGIONALNEGO
AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO
mp. ..........................................................................................
(podłużna pieczęć imienna i własnoręczny podpis)
Pouczenie
Żołnierz jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić dyrektora oddziału regionalnego
Agencji Mienia Wojskowego o zmianie uprawnień oraz innych okolicznościach mających
wpływ na prawo do zakwaterowania oraz związanej z tym zmianie odpłatności za zajmowane
miejsce w internacie lub kwaterze internatowej. Skutki braku powiadomienia organów
Agencji Mienia Wojskowego o zaistniałych zmianach obciążają żołnierza.
___________
* Niepotrzebne skreślić.
1) Należy wpisać właściwą podstawę prawną wynikającą z ustawy.
ZAŁĄCZNIK Nr 3
(miejscowość i data)
........................................................
(nazwa i adres organu)
Skierowanie nr ..................
z dnia ......................
do zamieszkiwania w internacie/kwaterze internatowej*
żołnierza zawodowego1)/pracownika zatrudnionego w jednostce organizacyjnej podległej
Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanej/dziecka żołnierza/dziecka
pracownika*
Na podstawie art. .......................2) ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił
Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 207) kieruję
Pana/Panią* ...............................................................................................................................................
(stopień wojskowy*, imię i nazwisko)
pełniącego(-cą) służbę/zatrudnionego(-ną)/pobierającego(-cą) naukę* w ................................................
(miejscowość)
do internatu/kwatery internatowej* w ........................... przy ul. .................................... nr ...............,
do pokoju/lokalu mieszkalnego* ......... osobowego nr .................... o powierzchni użytkowej
............... m2 przypadającej na osobę skierowaną.
Z tytułu zamieszkiwania w internacie/kwaterze internatowej* jest Pan/Pani* obowiązany(-na)
wnosić opłaty w pełnej wysokości za zajmowaną powierzchnię użytkową, zgodnie z art. 53a
ust. 2/art. 51 ust. 1a* ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych
Rzeczypospolitej Polskiej.
Przekazanie miejsca nastąpi na podstawie protokołu przyjęcia/zdania* miejsca
w internacie/kwaterze internatowej*.
Brak możliwości zapewnienia zakwaterowania żołnierzom zawodowym, o których mowa
w art. 51 ust. 1 i 2 ustawy, może spowodować obowiązek zwolnienia zajmowanego miejsca.
DYREKTOR ODDZIAŁU REGIONALNEGO
AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO
mp........................................................................................
(podłużna pieczęć imienna i własnoręczny podpis)
Pouczenie
Zakwaterowany(-na) jest zobowiązany(-na) niezwłocznie powiadomić dyrektora oddziału
regionalnego Agencji Mienia Wojskowego o okolicznościach mających wpływ na prawo do
zakwaterowania w internacie lub kwaterze internatowej.
______________
* Niepotrzebne skreślić.
1) Żołnierz zawodowy, którego prawo do zakwaterowania, o którym mowa w art. 21 ust. 6 ustawy z dnia 22
czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej, zostało zrealizowane
w miejscowości pełnienia służby lub miejscowości pobliskiej.
2) Należy wpisać właściwą podstawę prawną decyzji wynikającą z ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r.
o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej.
ZAŁĄCZNIK Nr 4
(imię i nazwisko)(miejscowość i data)
...................................................................................
(adres zamieszkania, do korespondencji, nr tel.*)
DYREKTOR
ODDZIAŁU REGIONALNEGO
AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO
w ...............................................................
WNIOSEK
Wnoszę o przydzielenie mi/mojemu dziecku* miejsca w internacie albo kwaterze
internatowej.
I. Oświadczam, że:
ja ........................................................................................................................................................
(stopień wojskowy, imię i nazwisko)
.............................................................................................................................................................
(PESEL)
jestem żołnierzem zawodowym/pracownikiem*.
Pełnię służbę/jestem zatrudniony(-na)* w miejscowości ..................................................................
w .........................................................................................................................................................
(jednostka wojskowa/jednostka organizacyjna podległa MON lub przez niego nadzorowana)
.................................................................................................................................
(podpis dowódcy jednostki wojskowej/pracodawcy, potwierdzający pkt I)
II. Moje dziecko pobiera naukę w miejscowości ..............................................................................
tj. poza miejscowością zamieszkania ..........................................................................., która nie jest
miejscowością pobliską.**
..........................................
(oznaczenie placówki)
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
(poświadczenie placówki, w której dziecko pobiera naukę, potwierdzające pkt II)
...........................................................
(data i podpis osoby upoważnionej)
III. Jednocześnie oświadczam, co następuje:
1) ja lub mój małżonek nie posiadam lokalu mieszkalnego/posiadam lokal mieszkalny*
w ..................................... miejscowości, w której jestem zatrudniony lub
w miejscowości pobliskiej,
2) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agencje Mienia Wojskowego danych
osobowych zawartych w niniejszym wniosku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) do celów
związanych z realizacją niniejszego wniosku.
.............................................................................
(podpis żołnierza zawodowego/pracownika*)
_________
* Niepotrzebne skreślić.
** Wypełnić, jeżeli wniosek dotyczy dziecka pobierającego naukę poza miejscowością zamieszkania
Pouczenie
Osoba składająca wniosek jest zobowiązana niezwłocznie powiadomić dyrektora oddziału
regionalnego Agencji Mienia Wojskowego o okolicznościach mających wpływ na prawo do
zakwaterowania w internacie lub kwaterze internatowej.
ZAŁĄCZNIK Nr 5
MIEJSCA W INTERNACIE/KWATERZE INTERNATOWEJ*
Spisany w dniu ........................... w sprawie przyjęcia/zdania* kwatery internatowej/miejsca
w internacie* przez Pana/Panią* ............................................................................... na podstawie
skierowania nr ...................... Dyrektora Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego
w .................................................................................................................................................................
z dnia ................................., znajdującej(-ego) się w budynku położonym w ...........................................
przy ul. ...................................... nr ............ m./pok.* nr ...............
Kwatera internatowa/miejsce w internacie* o powierzchni użytkowej .................... m2, w tym
powierzchni użytkowej podstawowej .............. m2, składa się z ......... pokoi/pokoju*, kuchni,
przedpokoju, łazienki, w.c. oraz ma instalację zimnej wody, kanalizacyjną, elektryczną,
gazową, ciepłej wody, centralnego ogrzewania*.
Kwatera internatowa/miejsce w internacie* jest wyposażona(-ne) w następujące sprzęty
i urządzenia:
1) w zakresie instalacji elektrycznej
Lp. | Wyszczególnienie sprzętu i urządzeń | j.m. | Liczba w dniu przyjęcia | Liczba w dniu zdania |
1 | Licznik elektryczny | ........... | ......................... | ........................ |
– stan licznika | ........... | ......................... | ........................ | |
2 | Oprawa oświetleniowa | ........... | ......................... | ........................ |
– sufitowa | ........... | ......................... | ........................ | |
– ścienna | ........... | ......................... | ........................ | |
3 | Gniazda wtykowe | ........... | ......................... | ........................ |
4 | Wyłączniki | ........... | ......................... | ........................ |
5 | Kuchnia elektryczna z piekarnikiem/bez piekarnika* | ........... | ......................... | ........................ |
......................................... | ||||
......................................... | ||||
6 | Podgrzewacz wody | ........... | ......................... | ........................ |
7 | Wentylator łazienkowy | ........... | ......................... | ........................ |
8 | Dzwonek elektryczny | ........... | ......................... | ........................ |
9 | Inne urządzenia ............... | ........... | ......................... | ........................ |
.......................................... | ........... | ......................... | ........................ | |
.......................................... | ........... | ......................... | ........................ |
2) w zakresie instalacji ogrzewczej
Lp. | Wyszczególnienie sprzętu i urządzeń | j.m. | Liczba w dniu przyjęcia | Liczba w dniu zdania |
1 | Grzejniki c.o. | |||
– liczba członów | ||||
2 | Inne urządzenia ........................ | |||
................................................. |
3) w zakresie instalacji gazowej
Lp. | Wyszczególnienie sprzętu i urządzeń | j.m. | Liczba w dniu przyjęcia | Liczba w dniu zdania |
1 | Gazomierz | ........ | ......................... | ........................ |
– stan licznika | ........ | ......................... | ........................ | |
2 | Kuchnia gazowa ....................... | ........ | ......................... | ....................... |
3 | Grzejniki wody przepływowe | ........ | ......................... | ....................... |
4 | Inne urządzenia ......................... | ........ | ......................... | ....................... |
................................................. | ........ | ......................... | ....................... | |
................................................. | ........ | ......................... | ....................... | |
................................................. | ........ | ......................... | ....................... | |
................................................. | ........ | ......................... | ....................... |
4) w zakresie instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej
Lp. | Wyszczególnienie sprzętu i urządzeń | j.m. | Liczba w dniu przyjęcia | Liczba w dniu zdania |
1 | Wanna kąpielowa (obudowa) | ........ | ......................... | ........................ |
2 | Brodzik (obudowa) | ........ | ......................... | ........................ |
3 | Umywalka (postument) | ........ | ......................... | ........................ |
4 | Bateria wannowa lub prysznicowa | ........ | ......................... | ........................ |
5 | Bateria umywalkowa | ........ | ......................... | ........................ |
6 | Komplet klozetowy (muszla, deska sedesowa, zbiornik płuczący) | ........ | ......................... | ........................ |
7 | Zlewozmywak | ........ | ......................... | ........................ |
8 | Bateria zlewozmywakowa | ........ | ......................... | ........................ |
9 | Inne urządzenia ........................ | ........ | ......................... | ........................ |
10 | ................................................ | ........ | ......................... | ........................ |
11 | ................................................ | ........ | ......................... | ........................ |
12 | ................................................ | ........ | ......................... | ........................ |
13 | ................................................ | ........ | ......................... | ........................ |
14 | ................................................ | ........ | ......................... | ........................ |
5) w zakresie elementów budowlanych
Lp. | Wyszczególnienie sprzętu i urządzeń | j.m. | Stan w dniu przyjęcia | Stan w dniu zdania |
1 | Okna (okucia) | ........ | ................................... | ................................... |
2 | Drzwi zewnętrzne (okucia, zamki) | ........ | ................................... | ................................... |
3 | Drzwi wewnętrzne (okucia, zamki) | ........ | ................................... | ................................... |
4 | Podłoga | ........ | ................................... | ................................... |
5 | Tynki | ........ | ................................... | ................................... |
6 | Okładziny | ........ | ................................... | ................................... |
7 | Inne urządzenia .................... | ........ | ................................... | ................................... |
8 | .............................................. | ........ | ................................... | ................................... |
9 | .............................................. | ........ | ................................... | ................................... |
6) w zakresie wyposażenia
Lp. | Wyszczególnienie sprzętu i urządzeń | j.m. | Liczba w dniu przyjęcia | Liczba w dniu zdania |
1 | Biurko | ......... | ......... | ......... |
2 | Dywan (chodnik, wykładzina) | ........ | ......... | ......... |
3 | Firanki i zasłony | ........ | ......... | ......... |
4 | Fotel 1-osobowy rozkładany | ........ | ......... | ......... |
5 | Fotel klubowy | ........ | ......... | ......... |
6 | Fotel gabinetowy | ........ | ......... | ......... |
7 | Kanapa | ........ | ......... | ......... |
8 | Karnisze | ........ | ......... | ......... |
9 | Kosz na śmieci (plastikowy) | ........ | ......... | ......... |
10 | Krzesło wyściełane | ........ | ......... | ......... |
11 | Kuchnia gazowa lub elektryczna | ........ | ......... | ......... |
12 | Lampka nocna | ........ | ......... | ......... |
13 | Lodówka | ........ | ......... | ......... |
14 | Lustro łazienkowe (komplet łazienkowy) | ........ | ......... | ......... |
15 | Okap kuchenny | ........ | ......... | ......... |
16 | Pralka | ........ | ......... | ......... |
17 | Puf | ........ | ......... | ......... |
18 | Radioodbiornik | ........ | ......... | ......... |
19 | Regał gabinetowy | ........ | ......... | ......... |
20 | Sejf | ........ | ......... | ......... |
21 | Stolik pod komputer | ........ | ......... | ......... |
22 | Stolik pod RTV | ........ | ......... | ......... |
23 | Stół (ława) | ........ | ......... | ......... |
24 | Stół kuchenny | ........ | ......... | ......... |
25 | Stół gabinetowy | ........ | ......... | ......... |
26 | Stół kwadratowy | ........ | ......... | ......... |
27 | Szafa na akta | ........ | ......... | ......... |
28 | Szafa ubraniowa | ........ | ......... | ......... |
29 | Szafka kuchenna | ........ | ......... | ......... |
30 | Szafka przyłóżkowa | ........ | ......... | ......... |
31 | Taboret kuchenny | ........ | ......... | ......... |
32 | Tapczan | ........ | ......... | ......... |
33 | Telewizor | ........ | ......... | ......... |
34 | Wieszak z lustrem | ........ | ......... | ......... |
35 | Żaluzje wertykalne | ........ | ......... | ......... |
36 | Żyrandol | ........ | ......... | ......... |
37 | Inne urządzenia: | ........ | ......... | ......... |
38 | ..... | |||
39 | ..... | |||
40 | ..... | |||
41 | ..... | |||
42 | ..... |
7) w zakresie oceny technicznego zużycia elementów wyposażenia i urządzeń (dotyczy kwater internatowych)
Lp. | Elementy wyposażenia i urządzenia techniczne | Procent zużycia | Rzeczywisty okres użytkowania w latach | Ocena techniczna | |
naprawa* | wymiana* | ||||
1 | Kuchnia gazowa | ||||
2 | Kuchnia elektryczna | ||||
3 | Gazowe grzejniki wody przepływowej: | ||||
kuchnia | |||||
4 | łazienka | ||||
5 | Urządzenie dwufunkcyjne | ||||
6 | Elektryczne podgrzewacze wody: | ||||
kuchnia | |||||
7 | łazienka |
8 | WC | ||||
9 | Baterie: | ||||
kuchenna | |||||
10 | WC, umywalkowa | ||||
11 | łazienkowa, umywalkowa | ||||
12 | łazienkowa, wannowa (prysznicowa) | ||||
13 | Zawory czerpalne | ||||
14 | Wanna (brodzik) emaliowana(-ny) | ||||
15 | Wanna (brodzik) z tworzyw sztucznych | ||||
16 | Kabina natryskowa | ||||
17 | Zlewozmywak emaliowany | ||||
18 | Zlewozmywak stalowy | ||||
19 | Umywalka: | ||||
łazienka | |||||
20 | WC | ||||
21 | Misa klozetowa: | ||||
łazienka | |||||
22 | WC | ||||
23 | Zbiornik płuczący: | ||||
łazienka | |||||
24 | WC | ||||
25 | Bidet fajansowy | ||||
26 | Szafka zlewozmywakowa | ||||
27 | Meble wbudowane | ||||
28 | Inne | ||||
29 | .................................................. | ||||
30 | .................................................. |
UWAGI .....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
Protokół sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla zdającego
i przyjmującego.
Podpisy:
Zdający ....................................................... Przyjmujący ......................................................................
____________
* Niepotrzebne skreślić.
ZAŁĄCZNIK Nr 6
internatowych* oddziału regionalnego Agencji Mienia Wojskowego
....................................
Lp. | Wyszczególnienie | Wykonanie za ubiegły rok1) | Plan na bieżący rok2) | % wzrostu (kolumna 4:3) |
miejsce w internatach/ kwaterach internatowych* | miejsce w internatach/ kwaterach internatowych* | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
I | Koszty (w tym): | |||
1 | zużycie materiałów i energii | |||
a | materiały biurowe | |||
b | środki czystości | |||
c | koszty wyposażenia3) | |||
d | materiały pozostałe | |||
e | energia cieplna | |||
f | energia elektryczna | |||
g | gaz | |||
h | woda | |||
2 | usługi obce | |||
a | remontowe4) | |||
b | konserwacje i przeglądy | |||
c | najem i dzierżawa składników majątkowych | |||
d | odbiór nieczystości stałych i płynnych | |||
e | utrzymanie części wspólnej (sprzątanie, pranie, odśnieżanie, dezynfekcja, deratyzacja, dezynsekcja) | |||
f | pralnicze (m.in. pranie i wymiana pościeli, firan i zasłon) | |||
g | sprzątanie pokoi | |||
h | łączności (pocztowe, telekomunikacyjne, internetowe, RTV) | |||
i | kominiarskie | |||
j | ochroniarskie | |||
k | transportowe | |||
l | pozostałe usługi | |||
3 | podatki i opłaty |
4 | wynagrodzenia | |||
5 | świadczenia, ubezpieczenia społeczne i inne | |||
6 | koszty pozostałe | |||
a | podróże służbowe | |||
b | wpłaty do wspólnot mieszkaniowych5) | |||
c | ubezpieczenia majątkowe | |||
d | inne | |||
7 | odpis na fundusz remontowy w skali roku6) | |||
II | Koszty zarządu | |||
III | Razem - roczny koszt utrzymania (I + II) | |||
IV | Ilość m2 powierzchni użytkowej, o której mowa w § 6 ust. 3 rozporządzenia | |||
V | Roczny koszt utrzymania 1 m2 powierzchni użytkowej (III/IV) | |||
VI | Dzienny koszt utrzymania (V/365) |
Dzienny koszt utrzymania 1 m2 powierzchni użytkowej
miejsca w internatach/kwaterach internatowych:
gdzie:
Dk – dzienny koszt utrzymania
__________________
* Niepotrzebne skreślić.
1) Wg kosztów ujętych w ewidencji księgowej.
2) Sporządzany na podstawie planu finansowego.
3) Wg zapotrzebowania.
4) Kalkuluje się dla internatów.
5) Przyjmuje się oddzielnie dla każdej wspólnoty w przeliczeniu na powierzchnię użytkową kwatery
internatowej.
6) Tworzy się dla kwater internatowych.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Akty prawne liczba obiektów na liście: (4)
Podstawa prawna liczba obiektów na liście: (1)
Akty uchylające liczba obiektów na liście: (1)
Akty zastępujące liczba obiektów na liście: (1)
Akty zastępowane liczba obiektów na liście: (1)
Wzory i narzędzia liczba obiektów na liście: (6)
Wzory liczba obiektów na liście: (6)
- Kalkulacja roczna kosztów utrzymania 1 m(2) powierzchni użytkowej miejsca w internatach/kwaterach internatowych oddziału regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
- Protokół przyjęcia/zdania kwatery internatowej/miejsca w internacie
- Wniosek pracownika zatrudnionego w jednostce organizacyjnej podległej MON o przydział miejsca w internacie albo kwaterze internatowej