§ 13. - Szczególne zasady rachunkowości, w tym również określenie wzorów sprawozdań finansowych, wydzielonych w ramach banku organizacyjnie i finansowo wewnętrznych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność maklerską.

Monitor Polski

M.P.1996.4.40

Akt utracił moc
Wersja od: 22 stycznia 1996 r.
§  13.
1.
Sprawozdanie finansowe biura maklerskiego składa się:
1)
z bilansu,
2)
z rachunku zysków i strat,
3)
ze sprawozdania z przepływu środków pieniężnych,
4)
z informacji dodatkowej.
2.
Składniki bilansu wykazuje się w kolejności i w sposób określony w załączniku nr 1 do zarządzenia.
3.
Składniki rachunku zysków i strat wykazuje się w kolejności i w sposób określony w załączniku nr 2 do zarządzenia.
4.
Składniki sprawozdania z przepływu środków pieniężnych wykazuje się w kolejności i w sposób określony w załączniku nr 3 do zarządzenia.
5.
Informacja dodatkowa sporządzona jest z odpowiednim uwzględnieniem przepisów art. 48 ust. 1 ustawy i zawiera co najmniej dane określone w załączniku nr 4 do zarządzenia.