Górska Małgorzata, Strategia na przyszły rok

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2021/12/6
Autor:
Rodzaj: artykuł

Strategia na przyszły rok

Rok 2021 to nowa rzeczywistość z nowymi wyzwaniami. Część z nas wybrała w tym roku stopniowy powrót do biur. W Burda Media Polska zdecydowaliśmy się na chyba najbardziej obecnie popularny model hybrydowy. Pracujemy w harmonogramie dwa dni pracy z biura, trzy dni pracy z domu. Z ankiety, którą przeprowadziliśmy we wrześniu, wynika, że naszemu zespołowi taki model odpowiada. Co jest wyzwaniem? Zdecydowanie element społeczny – większość z nas tęskni do codziennych porannych spotkań przy ekspresie do kawy, naszej biurowej integracji. Mogliśmy to zaobserwować podczas wspólnego śniadania, które zorganizowaliśmy na pożegnanie lata – frekwencja naprawdę dopisała. Ważne jest także, aby poznać potrzeby naszych ludzi, czy to przez rozmowy, czy regularne badania pulsowe. Musimy również wykazywać się elastycznością zarówno w kwestii potrzeb biznesowych, jak i indywidualnych, związanych z pracą w domu czy biurze, oraz edukować pracowników i dostarczać im rozwiązania technologiczne, tak by praca...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX