Jankowska-Rangelov Monika, Szostak Renata, Zwiększyć zaangażowanie

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2022/1/32
Autorzy:
Rodzaj: artykuł

Zwiększyć zaangażowanie

Kultura odpowiedzialności to strategiczne połączenie odpowiedzialności wobec swoich pracowników, klientów, partnerów biznesowych i społecznych oraz wszystkich pozostałych interesariuszy. Jeśli firma umożliwia wielostronną komunikację oraz udostępnia narzędzia do bezpiecznej wymiany informacji, tym samym stwarza możliwości zaangażowania i wpływu na kształtowanie i ulepszanie miejsca pracy, procesów i produktów oferowanych różnym rynkom.

W State Street Bank pracownicy mają możliwość wyrażenia swojej opinii w formie anonimowych ankiet, których wyniki są analizowane przez grupy fokusowe. Bez względu na zajmowaną rolę czy stanowisko, każdy z pracowników może zgłosić swój udział w takiej inicjatywie, a jego opinia jest równie ważna i decydująca jak pozostałych uczestników projektu. Wkład pracowników sprawia, że organizacja może być bardziej efektywna i skuteczna.

Przykładem takich działań może być program „Momentum”, który powstał pod koniec 2019 r., aby zebrać i wdrożyć usprawnienia i...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX