Gocan Irmina, Kompetencje w gospodarce cyfrowej - pragmatyczne wskazówki jak je budować
Kompetencje w gospodarce cyfrowej - pragmatyczne wskazówki jak je budować
W związku z cyfryzacją świat się zmienia w tempie jakiego ludzkość jeszcze nie doświadczała. Dotyczy to również szeroko pojętego środowiska pracy. Digitalizacja procesów, wdrażanie nowych systemów i rozwiązań IT w organizacjach postępuje w ogromnym tempie. W ostatnim czasie wzrosło też w wielu zawodach odmiejscowienie pracy. Ma to duży wpływ na to, jakiego rodzaju kompetencji oczekują pracodawcy. Kompetencje cyfrowe powodują wiele wyzwań zarówno na etapie pozyskiwania odpowiednich kandydatów do pracy jak i w toku rozwoju pracowników. Poniżej znajduje się praktyczny miniporadnik jak te kompetencje określić i rozpoznawać oraz na co zwrócić uwagę pozyskując je z rynku i rozwijając u pracowników.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX