Komisja Nadzoru Finansowego, Stanowisko w sprawie wykorzystywania mediów społecznościowych przez podmioty nadzorowane oraz osoby zatrudnione w tych podmiotach

Poradniki
Opublikowano: LEX/el. 2021
Status: Aktualny
Autor:

Stanowisko w sprawie wykorzystywania mediów społecznościowych przez podmioty nadzorowane oraz osoby zatrudnione w tych podmiotach

Urząd KNF opublikował projekt Stanowiska Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego w sprawie wykorzystywania mediów społecznościowych przez podmioty nadzorowane oraz osoby zatrudnione w tych podmiotach. Stanowisko jest reakcją Urzędu na coraz częstsze wykorzystywanie mediów społecznościowych w działalności prowadzonej przez podmioty nadzorowane. Dotyczy to w szczególności udostępniania informacji o ich usługach i produktach.

Wykorzystywanie kanału komunikacji, jakim są social media, obejmuje zarówno wymiar wiadomości generowanych z kont samych podmiotów nadzorowanych, jak i tych, które są publikowane przez osoby zatrudnione w tych podmiotach.

Stanowisko Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF) odnosi się do najważniejszych zagadnień związanych z wykorzystywaniem mediów społecznościowych na potrzeby docierania do społeczeństwa z przekazem o działalności nadzorowanej. Dokument obejmuje najbardziej charakterystyczne, w opinii Urzędu, zagadnienia związane z wykorzystywaniem social mediów, w tym...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX