Czy mimo to od 01.01.2022 r. w zakładce „Przetwarzane” karty ewidencji przedsiębiorca prowadzący recykling odpadu powinien zaznaczać opcję „Utrata statusu odpadu” i uzupełniać informacje w rubryce „Powstałe produkty i materiały”?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kościuk Agata
Odpowiedzi udzielono: 14 marca 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Producent papieru posiada pozwolenie zintegrowane obejmujące przetwarzanie odpadu o kodzie 03 03 08 w procesie recyklingu R3. Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego został złożony przed 01.01.2022, tj. przed dniem wejścia w życie zmian w ustawie z 14.12.2012 r. o odpadach. Decyzja została wydana w maju 2022 r. W decyzji nie ma informacji określonych w art. 43 ust. 2 pkt 3a ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach – dalej u.o.

Czy mimo to od 01.01.2022 r. w zakładce "Przetwarzane" karty ewidencji przedsiębiorca prowadzący recykling odpadu powinien zaznaczać opcję "Utrata statusu odpadu" i uzupełniać informacje w rubryce "Powstałe produkty i materiały" - w tym przypadku ilość wyprodukowanego papieru?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX