Czy na podstawie art. 24a ust. 1 i 2 u.ś.r. wzywamy stronę do poprawienia wniosku o dodatek osłonowy?
PYTANIE
Pani X w dniu 24.01.2022 r. złożyła wniosek o wypłatę dodatku osłonowego w podwyższonej kwocie, co oznacza, że jej źródło ogrzewania jest wpisane i zarejestrowane w centralnej ewidencji emisyjności budynków.
Po zweryfikowaniu wniosku przez pracownika GOPS w dniu 31.01.2022 r. ustalono, że Pani X na dzień składania wniosku nie była wpisana do CEEB, wniosek został wpisany do CEEB w dniu 27.01.2022 r.
Czy na podstawie art. 24a ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniach rodzinnych wzywamy stronę do poprawienia wniosku, jeśli tak, to w jakiej formie (pisemnie za potwierdzeniem odbioru, czy na wskazany we wniosku email)?
Czy wydajemy decyzję odmowną o wypłatę dodatku osłonowego w podwyższonej kwocie?
Czy wysyłamy tylko informację pisemną, że dodatek osłonowy zostanie wypłacony w podstawowej kwocie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX