Czy zamawiający jest zwolniony ze stosowania przepisów PZP, jeśli nie kupuje czasu antenowego bezpośrednio od operatorów, tylko chce najpierw przeprowadzić procedurę wyboru domu medialnego, który zrobi to w jego imieniu?
PYTANIE
Problem wygląda następująco: Zamawiający chce przeprowadzić kampanię społeczną i w związku z tym do wyświetlenia są dwa rodzaje materiałów: 1. animacja 2D - czas trwania ok. 30 sekund - wyświetlana w dwóch stacjach telewizyjnych 2. spot głosowy - czas trwania ok. 30 sekund - do emisji w jeden z rozgłośni radiowych. Zgodnie z "Artykułem 11. [Wyłączenia przedmiotowe] 1. Przepisów ustawy nie stosuje się do zamówień lub konkursów, których przedmiotem: (...) 5) jest zakup czasu antenowego lub audycji od dostawców audiowizualnych lub radiowych usług medialnych;"
Tylko czy w sytuacji, kiedy zamawiający nie kupuje czasu antenowego bezpośrednio od operatorów, tylko chce najpierw przeprowadzić procedurę wyboru domu medialnego, który zrobi to w jego imieniu, to również jest zwolniony ze stosowania przepisów p.z.p.?
Jak powinna być przeprowadzona ta procedura, aby zamawiający nie naraził się na żadne zarzuty?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX