Jak wprowadzić dla radcy prawnego informację zadaniowy czas pracy?
PYTANIE
Zatrudniamy w urzędzie gminy radcę prawnego na 3/4 etatu w systemie podstawowym. Zatrudniony jest on także w innych jednostkach, w związku z czym trudno jest prowadzić ewidencję czasu pracy, żeby dostosować pracę w systemie podstawowym w godz. 7.30-15.30 (zgodnie z regulaminem) w systemie rozliczeniowym jednomiesięcznym.
Jak wprowadzić dla radcy system zadaniowy?
Czy powinno zostać spisane odrębne porozumienie między wójtem a radcą?
Czy radca powinien podpisywać listę obecności?
Czy można wskazać dni pracy w jednostce bez ewidencjonowania godzin? Jak spełnić ten warunek 2/5 pracy w jednostce zgodnie ustawą przy pracy w systemie zadaniowym?
Czy radca sam decyduje ile dni w tygodniu pracuje?
Jak udzielać urlop i rozliczać dni nieobecności?
Jak powinna być zapisana informacja dla radcy prawnego w zadaniowym systemie czasu pracy?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX