Jak wprowadzić dla radcy prawnego informację zadaniowy czas pracy?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Łyjak Grzegorz
Odpowiedzi udzielono: 3 marca 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Zatrudniamy w urzędzie gminy radcę prawnego na 3/4 etatu w systemie podstawowym. Zatrudniony jest on także w innych jednostkach, w związku z czym trudno jest prowadzić ewidencję czasu pracy, żeby dostosować pracę w systemie podstawowym w godz. 7.30-15.30 (zgodnie z regulaminem) w systemie rozliczeniowym jednomiesięcznym.

Jak wprowadzić dla radcy system zadaniowy?

Czy powinno zostać spisane odrębne porozumienie między wójtem a radcą?

Czy radca powinien podpisywać listę obecności?

Czy można wskazać dni pracy w jednostce bez ewidencjonowania godzin? Jak spełnić ten warunek 2/5 pracy w jednostce zgodnie ustawą przy pracy w systemie zadaniowym?

Czy radca sam decyduje ile dni w tygodniu pracuje?

Jak udzielać urlop i rozliczać dni nieobecności?

Jak powinna być zapisana informacja dla radcy prawnego w zadaniowym systemie czasu pracy?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX