Jakie wymogi kwalifikacyjne mają zastosowanie na stanowisko archiwisty w jednostce samorządu terytorialnego?
PYTANIE
Prezydent Miasta planuje uruchomić procedurę naboru na stanowisko – archiwista w Urzędzie Miejskim. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. ws. wynagradzania pracowników samorządowych wskazuje minimalne wymagania kwalifikacyjne na stanowisku archiwisty. Wymagania dotyczące wykształcenia wskazuje także Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 1 kwietnia 2005 r. w sprawie określenia rodzaju wykształcenia uznanego za specjalistyczne oraz dokumentów potwierdzających posiadanie praktyki zawodowej, wymaganych od osób wykonujących niektóre czynności związane z dokumentacją osobową i płacową pracodawców.
Które przepisy mają zastosowanie przy formułowaniu wymagań niezbędnych na stanowisko archiwisty w jednostce samorządu terytorialnego?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX